Sunday, May 13, 2012

Fantana

Life in Pictures

7 comments:

  1. arată atât de romantic în lumina asta !
    Îmi place mult !

    ReplyDelete
  2. Wonderful processing, romantic.

    ReplyDelete
  3. Frumoasa fantanica! Frumoasa si poza :D

    ReplyDelete
  4. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    ReplyDelete